Klientų, sutarčių ir užduočių valdymas

Power apps ir power automate pagalba mes sukursime jums aplikaciją idealiai atitinkančią jūsų verslo poreikius.
Klientų, sutarčių ir užduočių valdymas - efektyviam Jūsų verslui.

apskaitos automatizavimas
Šios paslaugos

Privalumai

demo-attachment-223-Group-28
dots

Sutaupo laiką

Aplikacijos pagalba sutaupomas darbuotojų laikas, švaistomas pasikartojančioms operacijoms ir informacijos paieškai

Koordinuoja veiksmus

Pagerina komandos veiksmų koordinavimą ir savalaikį vykdymą

Padidina efektyvumą

Organizacijos procesai atliekami greitai ir tiksliai

Sutvarko Duomenis

Aplikacijos pagalba visi duomenys yra saugomi sharepoint sąrašuose, lengva juos pasiekti, turint atitinkamas teises

demo-attachment-98-05

Pagrindiniai aplikacijos funkcionalumai

→  Galimybė valdyti klientų ir partnerių informaciją
→  galimybė valdyti įmonių kontaktus
→  įrašų, galimybių, pasiūlymų ir sutarčių valdymas
→  Galimybė paskirstyti užduotis komandai
→  Galimybė formuoti specifikacijas ir sąmatas
→  galimybė valdyti pirkimų, pardavimų ir logistikos užsakymus
→  Galimybė gauti priminimus
→  Galimybė rašyti komentarus